La Calsa livrăm comenzi în toată țara, indiferent
de valoarea produselor achiziționate. La cumpărături de minim 300 de lei,
costul transportului pe teritoriul României este suportat de către noi. Pentru
comenzile sub 300 de lei, clientul achită transportul odată cu achitarea
produselor, fără a se achita taxe suplimentare în funcție de distanță.
Durata livrării produselor este, de regulă de
24-48 de ore, însă poate varia livrarea de la 1 până la 5 zile lucrătoare, în
funcție de stocurile noastre disponibile la momentul procesării comenzii și de
volumul de comenzi procesate în perioada respectivă.
Livrarea comenzilor se face exclusiv prin curierat
rapid, iar persoanele care doresc și au posibilitatea, pot ridica comenzile
personal din magazinul nostru fizic, în acest caz neexistând costuri de
transport, indiferent de valoarea comenzilor.
Odată ce ați trimis comenzile prin site-ul nostru,
vă vom trimite o confirmare via e-mail, iar dvs. puteți urmări statusul
comenzii plasate.
Expedierea coletelor se face prin intermediul
companiei Sameday Courier, taxa de transport fiind de 25 lei/colet.
Taxa de curierat este aceeași, chiar dacă într-un
colet sunt una, două sau mai multe produse, dar numai dacă comanda se livrează
la aceeași adresă.
Returul produselor se poate face în termen de 14 zile conform OUG 34/2019 de la achizitie. Produsele cosmetice desigilate
nu se pot returna.
Ne poti trimite inapoi achizitia cu conditia ca produsele sa nu prezinte semne de uzura sau consum, modificari, zgarieturi sau loviri.
Odata ajunse la noi, va fi verificata starea produselor returnate, urmand a ti se returna banii in termen de 14 zile lucratoare in contul bancar indicat de tine. Noi îți vom returna doar contravaloarea produsului, nu și costurile de transport.
Cheltuielile de returnare a produsului vor fi suportate integral de catre consumator. Exceptie in cazurile de neconcordanta intre produsele livrate si comanda, unde cheltuielile de returnare vor fi suportate de Calsa.
Nu se pot returna:
• produsele care nu mai pot fi reutilizate din motive de igiena sau protectie a sanatatii (de exemplu: produsele de ingrijire precum epilatoare IPL, aparate de curatare faciala, aparate de masaj, produse de machiaj care au fost desigilate sau folosite etc).
• produsele care au fost personalizate
• produsele care prezinta semne de uzura sau consum, modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi sau socuri.
Termeni și condiții pentru retur și garanție
1. Dreptul de retragere din contract
1.1 Conform art. 9 din OUG 34/2014, Cumpărătorul, dacă constată că produsul nu corespunde cerințelor sale, are dreptul de a denunța contractul în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului fără a invoca un motiv.
1.2 Cumpărătorul trebuie să informeze expres SC Calsa Comimpex SRL (în continuare “Calsa”) despre decizia de returnare telefonic la nr. 0743 353 456 / email calsa@calsa.ro. Produsele se pot expedia înainte de expirarea termenului de retur. Calsa va comunica cumpărătorului confirmarea de primire a cererii de retur.
1.3 Produsele se vor expedia pe cheltuiala proprie a Cumpărătorului la adresa I.C. Bratianu, nr. 9, Oraș Satu-Mare, Județul Satu-Mare, 440010.
1.4 În cazul în care cumpărătorul își exercită dreptul de denunțare, produsul trebuie să fie în stare de revânzare, însoțit de accesoriile, manualele de utilizare și să nu aibe urme de uzură.
1.5 Rambursarea banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la primirea coletului de retur și a declarației de retragere din contract, prin aceeași modalitate în care s-a făcut plata. Calsa poate amâna rambursarea plății primite de la Cumpărător până la data recepționării produselor returnate sau până la prezentarea de către Cumpărător a dovezii de returnare, luându-se în considerare data cea mai apropiată, în conformitate cu art. 13 alin. (4) din OUG 34/2014.
1.6 Conform art. 20 din OUG 34/2014, riscul de deteriorare sau pierdere a produsului este transferat consumatorului în momentul în care acesta sau o parte terță intră în posesia fizică a produselor. Riscul este transferat consumatorului în momentul livrării produselor către transportator, dacă transportatorul a fost încredințat de către consumator să transporte produsele, iar această opțiune nu a fost oferită de către vânzător, fără a aduce atingere drepturilor consumatorului față de transportator.
2. Produse care sunt acceptate la retur în anumite condiții
2.1 Pentru produsele care prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau accesorii lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a reține o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului (14 zile din momentul primirii produsului), rambursarea sumei menționate anterior se va face în cel mult 14 zile de la primirea coletului, sub forma de virament bancar.
3. Produse care nu sunt acceptate la retur
3.1 Conform art. 16 din OUG 34/2014, sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retragere de către cumpărător, următoarele categorii de produse:
- produsele al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
- produsele confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
- produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;
- produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.
3.2 Cumpărătorul nu va putea să returneze un produs și să solicite restituirea contravalorii acestuia în cazul în care produsul:
- este un produs din gama de îngrijire personală, care este livrat sigilat și pe care Cumpărătorul l-a deschis și l-a folosit. Gamele de produse exceptate de la retur din motive igienă dacă sunt desigilate sau folosite sunt: aparate de tuns, aparate de bărbierit, aparate de îngrijire corporală, aparate de îndepărtare a parului (epilatoare IPL), aparate de îngrijire a parului (placi de par, ondulatoare, bigudiuri, perii de par), aparate de îngrijire a pielii (aparate de curățare faciala, aparate de masaj facial, perii electrice pentru curățarea fetei, aspirator facial), periuțe de dinți electrice, produsele de îngrijire si machiaj;
- nu pot fi returnate produsele deteriorate sau cu defecțiuni din culpa cumpărătorului, precum și cele desfăcute ori ale căror piese au fost înlocuite și nici produsele defecte care fac obiectul reparațiilor sau înlocuirii lor în baza garanției.
4. Garanția produselor achiziționate de consumatori
4.1 Calsa garantează produsele conform legislației aplicabile, produsele beneficiind de garanția legala de conformitate în condițiile prevăzute de OUG 140/2021.
4.2 În caz de neconformitate, Cumpărătorul poate opta între reparație și înlocuirea produsului. Dacă repararea produsului nu este posibilă, atunci produsul va fi înlocuit cu un produs identic. În situația în care înlocuirea cu un produs identic este imposibilă sau nu este conform legii, Cumpărătorul poate opta pentru reducerea corespunzătoare a prețului, restituirea sumei plătite sau înlocuirea cu un alt produs.
4.3. Repararea, înlocuirea sau reducerea corespunzătoare a prețului, vor fi făcute într-un termen rezonabil care nu poate depăşi 15 zile calendaristice din momentul în care vânzătorul a fost informat de către Cumpărător cu privire la neconformitate şi care este stabilit de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator. Termenul poate fi modificat de comun acord, când din motive întemeiate pentru repararea sau înlocuirea produsului sunt necesare mai mult de 15 zile calendaristice.
Prezenta informare reprezintă obligațiile Comerciantului si cele ale Consumatorului în ceea ce privește politica de returnare a produselor, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.
Pentru a plasa o comandă la magazinul nostru Calsa
și www.calsa.ro, puteți proceda astfel:
1) Comanda Online
- urmând pașii obișnuiți pentru efectuarea cumpărăturilor online: adăugați
produsul/produsele dorite în coșul virtual de cumpărături, completați
formularul cu datele de livrare/facturare și Finalizați comanda. De îndată veți
recepționa un e-mail de confirmare a comenzii, urmând ca un coleg de-a nostru să
vă contacteze pentru a reconfirma comanda dvs. în vederea expedierii. Prin
reconfirmarea telefonică ne putem asigura că plasarea comenzii nu a fost o greșeală
sau eroare și că dvs. primiți produsele dorite.
2) Comanda Telefonică – se efectuează printr-un
apel telefonic la nr. de telefon +40 743 353 456, comanda fiind preluată direct
de către unul din colegii noștri. În situația în care linia este ocupată, vă
asigurăm că veți fi reapelat în cel mai scurt timp posibil pentru preluarea
comenzii dvs. În cazul comenzilor telefonice nu mai este nevoie reconfirmarea
acestora printr-un apel suplimentar.
3) Comanda via Email – caz în care, comenzile cu
produsele și nr. bucăți dorite se transmite la adresa calsa@calsa.ro, împreună
cu datele de livrare/facturare și un nr. de telefon de contact pentru
confirmarea comenzii și pentru a putea fi contactați de curier în momentul
livrării. În acest fel, veți fi informați cu privire la situația coletului și
parcursul său în procesul livrării.